Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 16 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Brand Extension: a Case Study of Starbucks
Bokii, Artem ; Machek, Martin (vedoucí práce) ; Král, Petr (oponent)
The thesis investigates the topic of brand extension and its importance in the business practice of companies. The theoretical part of the research outlines the key theoretical aspects related to brand and brand extension. The practical part investigates the case study of Starbucks brand extension and compares it with other famous brand extension cases. The paper illustrates how Starbucks brand extension from coffee onto the ice cream market had been successful on the initial stage, and how it failed in the long run, analyzing the key advantages and drawbacks of Starbucks brand extension activities. The thesis outlines how Starbucks brand extension could have been improved.
Srovnání CSR aktivit firem působících na českém trhu a jejich přínos pro veřejnost
Říhová, Lucie ; Lhotáková, Markéta (vedoucí práce) ; Tročil, Jan (oponent)
Diplomová práce je zaměřena na zhodnocení společenské odpovědnosti firem Starbucks a Tchibo. K tomuto účelu je použita analýza CSR aktivit zmíněných společností. Součástí práce je také vlastní výzkum ve formě dotazníkového šetření, které zjišťuje vnímání společenské odpovědnosti širokou veřejností a její vztah k těmto aktivitám. Úvodní část práce podává teoretický základ k problematice, načež dvě následující kapitoly jsou věnovány společnostem Starbucks a Tchibo. V závěrečné kapitole nalezneme vyhodnocený výzkum.
Analýza dopadů nových pravidel IFRS / US GAAP pro leasingy
Sedláček, Petr ; Vašek, Libor (vedoucí práce) ; Zelenková, Marie (oponent)
Práce se věnuje tématu nových pravidel pro vykazování leasingů v rámci Mezinárodních standardů účetního výkaznictví IFRS (IFRS 16 Leases) a Všeobecně uznávaných účetních principů US GAAP (ASC 842). Porovnává obsah a principy starých i nových norem. Ve své druhé části nabízí analýzu dopadů účtování podle nových pravidel do účetních výkazů tří reálných společností, a to porovnáním závěrek sestavených podle dosavadního standardu IAS 17 či ASC 840 upravených o vliv nových pravidel.
Návrh na vylepšení komunikační strategie spol. Starbucks
Hayova, Hanna ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Průša, Přemysl (oponent)
Hlavním cílem mé bakalářské práce je analýza komunikační strategie americké společností Starbucks Coffee, která působí na českém trhu již osm let. V teoretické části se zaměřím na jednotlivé druhy komerčních komunikací, zmíním o značce, vysvětlím jsem, co se skrývá pod pojmy image, identita značky a povědomí o značce a následně se zaměřím na dotazování jako metodu výzkumu trhu. Aplikační část bude zaměřená na společnost Starbucks, nejdříve povím o historii společností, její poslání a zásadech podnikání, provedu SWOT analýzu a konkurenční analýzu Starbucks Coffee na českém thru a provedu vlastní dotaznikové šetření, které je zaměřeno na vnímaní společnosti mladými pražany. Na závěr uvedu možná doporučení, které by pomohly Starbucks oslovit a ziskat více českých zákazníků.
Marketing Strategy for Starbucks café in the Ukrainian market
Nikitina, Oleksandra ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Richter, Stanislav (oponent)
Cílem této diplomové práce je provedení průzkumu a důkladné analýzy pro navržení nového trhu pro mezinárodní společnost. V případě kladného doporučení ohledně vstupu na trh je vypracována a předložena marketingová strategie a marketingový mix. Hlavní ideou tématu je navrhnout efektivní strategii pro Starbucks Corporation, celosvětový řetězec kaváren a specializovaného prodejce kávy, pro vstup na ukrajinský trh. Doporučení se zakládá na důkladné analýze a průzkumech tržního prostředí a potenciální pozice společnosti. Diplomová práce se dělí na teoretickou, analytickou a praktickou část. Teoretická část shrnuje akademické znalosti související s námětem diplomové práce, které jsou dále použity v další analytické a praktické části. Analytická část představuje analýzu provedenou podle situace ve státě a v průmyslu a podle současného profilu společnosti a jejich strategií. V praktické části založené na analytickém provedení je zpracováno konečné doporučení o způsobu vstupu a o marketingové strategii.
Produktová strategie firmy Starbucks na českém trhu
Jedlička, Michal ; Olšanová, Květa (vedoucí práce) ; Bolotov, Ilya (oponent)
Obsahem bakalářské práce je charakteristika Starbucks a jeho produktové strategie ve světě i v České republice. První kapitola je teoretická a zabývá se výrobkem z hlediska marketingu, mezinárodní výrobkovou politikou, sortimentní politikou, výrobkovou inovací a SWOT analýzou. Zbývající dvě kapitoly jsou praktické. Druhá kapitola charakterizuje Starbucks, jeho produktovou strategii ve světě a popisuje jeho českou konkurenci. Poslední kapitola analyzuje produktovou strategii Starbucks v ČR a porovnává jeho produktové portfolio s konkurencí. Závěr práce patří SWOT analýze Starbucks ČR a doporučením pro Starbucks.
Možnosti zajištění na komoditních trzích
Pospíšil, Jakub ; Taušer, Josef (vedoucí práce) ; Čajka, Radek (oponent)
Práce předkládá teoretické poznatky z oblasti zajišťování a jejich aplikací se snaží určit optimální zajišťovací strategii pro společnosti Starbucks a GlencoreXstrata na trzích s kávovými boby a rafinovanou mědí. Prostřednictvím těchto dvou případových studií je zároveň prověřena platnost teorie a její aplikační hodnota pro reálné podnikové potřeby.
Společenská odpovědnost firmy Starbucks
Kolínská, Jana ; Němečková, Iveta (vedoucí práce) ; Trojanová, Kamila (oponent)
Cílem je ucelená práce o společenské odpovědnosti (CSR) firmy Starbucks. V teoretické části se práce zaměřuje na teoretický základ společenské odpovědnosti, poskytuje náhled na problematiku z několika úhlů pohledu a v samostatné podkapitole srovnává argumenty zastánců a odpůrců CSR. Praktická část pojednává o společenské odpovědnosti firmy Starbucks. Nejprve je firma představena a je specifikováno pole její působnosti. Následně jsou rozebrány její jednotlivé aktivity v různých oblastech CSR. Práce se zaměřuje jak na globální aktivity, tak na činnost společnosti ve Spojených státech a v České republice. Závěr práce obsahuje analýzu a doporučení zaměřená na aktivity firmy v České republice.
Mezinárodní srovnání positioningu značky Starbucks
Patzenhauerová, Nicole ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Sato, Alexej (oponent)
Bakalářská práce se zabývá mezinárodním srovnáním positioningu značky Starbucks mezi Velkou Británií a Českou republikou. Po dvou teoreticky zaměřených kapitolách (odborné pojmy, informace o společnosti) jsou v dalších sekcích analyzovány oba trhy z hlediska jejich cílové skupiny, časového vymezení, odlišení se od konkurence a jsou zkoumány důvody, proč si lidé z mnoha konkurenčních řetězců vyberou právě značku Starbucks. Cílem této práce je kromě zmíněné analýzy provést průzkum vnímání a hodnocení značky Starbucks v rámci vybraných států a pomocí něho zjistit, jak jsou jednotlivé zkoumané aspekty vnímání značky hodnoceny z pohledu zákazníků, zaměstnanců, ale i manažerů.
Analýza kavárenských řetězců v ČR
Berdychová, Michaela ; Odehnalová, Jitka (vedoucí práce) ; Průša, Přemysl (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá analýzou kavárenských řetězců v České republice. V praktické části práce jsem tuto analýzu provedla jednak komparací objektivních kritérií vycházejících z marketingového mixu 4P, tak subjektivním srovnáním nákupní atmosféry a také pomocí dotazníkového šetření. V teoretické části jsem se zaměřila na cestu kávy od pěstování na plantážích, přes zpracování do přípravy v kavárně. Také jsem popsala historii kaváren ve světě a v ČR a na příkladu Starbucks jsem ukázala, jak se tato mezinárodní společnost přizpůsobila české kavárenské kultuře.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 16 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.